Reklamáció
Ha valami nem tökéletes – Mi itt vagyunk, hogy segítsünk!
Bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy termékeink megfeleljenek az Ön elvárásainak, előfordulhat, hogy valami nem úgy sikerül, ahogy szeretnénk. Ilyen esetekben számíthat ránk – célunk, hogy minden felmerülő problémát gyorsan és korrekt módon orvosoljunk.
Mit tehet, ha a termék nem megfelelő az Ön számára?
- Vegye fel velünk a kapcsolatot:
Kérjük, jelezze problémáját az alábbi elérhetőségek egyikén: - Telefon: +36 36 567-048
- E-mail: info@napfenypaplan.hu
- Kapcsolati űrlap: Itt
- Írja le a problémát:
Kérjük, részletesen írja le, mi a gond a termékkel, és ha lehetséges, csatoljon fényképeket is. - Közösen megoldást találunk:
Minden bejelentést alaposan megvizsgálunk, és igyekszünk a lehető leghamarabb megoldást találni – legyen szó cseréről, javításról vagy más lehetőségről.
Fontos tudnivalók:
- Panaszkezelési határidő: Írásban beérkezett panaszára 30 napon belül érdemi választ adunk.
- Elutasítás esetén: Ha panaszát elutasítjuk, döntésünket indokoljuk, és tájékoztatjuk a további lehetőségekről.
További tájékoztatásért olvassa el Fogyasztói Tájékoztatónkat amit IDE kattintva érhet el.
Bízunk benne, hogy együtt megtaláljuk a legjobb megoldást!
Köszönjük, hogy minket választott, és örömmel állunk rendelkezésére bármilyen kérdés vagy probléma esetén.
Intézményi textíliák közvetlenül a gyártótól
© 2023 Napfény Paplan-2000 Kft. - Minden jog fenntartva
3257 Bükkszenterzsébet, Ipar u. 1.
Tel.: 36/567-048, 20-325-3215
e-mail: info@napfenypaplan.hu